BLOG

Wirtualny spacer po małej przestrzeni. Moje biuro ma 30 m². Czy warto inwestować w wirtualny spacer?

Wirtualny spacer po małej przestrzeni

W dalszym ciągu wirtualny spacer najczęściej kojarzy się z wirtualnymi wycieczkami po muzeach, galeriach sztuki, czy też innych atrakcjach turystycznych. Wirtualne spacery jak nowoczesne narzędzie marketingowe znajduje zastosowanie praktycznie w każdej branży. Zachęcamy do zapoznania się z artykułami na naszym blogu, w których szczegółowo omówiliśmy czym są wirtualne spacery oraz jakie mogą przynosić korzyści dla przedsiębiorcy.

Czy mała przestrzeń sklepu, punktu usługowego czy gastronomicznego uniemożliwia wykonanie wirtualnego spaceru?

Odpowiedź jest prosta – NIE. Mini wirtualny spacerek można zrealizować w dowolnej przestrzeni np.: wirtualny spacer wewnątrz samochodu czy też food tracka. Kamery do wirtualnych spacerów którymi dysponujemy możemy umieszczać w dowolnych przestrzeniach.

Mini wirtualny spacer jest świetnym narzędziem promocji pozwalającym na zachęcenie potencjalnego klienta do odwiedzin w naszym sklepie czy też punkcie usługowym. Jeżeli dysponujesz małą, ciekawie urządzoną przestrzenią na której prowadzisz działalność gospodarczą to tylko wirtualny spacer pozwoli na najlepszą jej prezentację. Tradycyjna fotografia nie jest w stanie  poprawnie odwzorować kubatury małych pomieszczeń sztucznie je powiększając lub nawet je pomniejszając.

Ciekawym przykładem wirtualnego spaceru po małej przestrzeni jest zrealizowany przez nas wirtualny spacer 3D Matterport po biurze rachunkowym. Powierzchnia biura rachunkowego to zaledwie 25 m2. Dzięki równoczesnej publikacji wirtualnego spaceru na stronie www oraz w serwisie Google Street View w ramach wizytówki Googla Moja Firma biuro rachunkowe odnotowało znaczy wzrost zainteresowania ofertą oraz zwiększoną ilość wyświetleń na mapach Google.

Jak widać na powyższym przykładzie wirtualny spacer po małej przestrzeni biurowej potrafił przyciągnąć klientów i wzbudzić zainteresowanie ofertą biura. Koszt realizacji wirtualnego spaceru Matterport z równoczesną publikacją na Google Street View wyniósł zaledwie 300 zł netto!

Wirtualny spacer jest bezkonkurencyjnym rozwiązaniem dla firm rozpoczynających swoją działalność. Dzięki interaktywnej prezentacji jaką jest wirtualny spacer dowolna firma na małej przestrzeni może w atrakcyjny i nowoczesny sposób zaprezentować swoje produkty lub usługi.

Wirtualny spacer jako promocja nowej siedziby Twojej firmy.

Kolejnym przykładem jest wykorzystanie wirtualnego spaceru do prezentacji nowej lokalizacji firmy po zmianie siedziby. Zmiana adresu prowadzenia działalności wiąże się z wieloma formalnościami, przeniesieniem całej infrastruktury firmy oraz organizacją kampanii informacyjnej. Doskonały narzędziem do tego celu jest wirtualny spacer, za pomocą którego możesz zaprezentować walory nowej siedziby oraz zmianę lokalizacji na mapach Google dzięki publikacji wirtualnego spaceru serwisie Google Street View.

W przypadku zmiany siedziby firmy wirtualny spacer Google jest najlepszym rozwiązaniem ułatwiającym lokalizację nowego adresu działalności. Wykonując panoramy na zewnątrz nowej lokalizacji dowiązujemy wirtualny spacer wnętrz firmy do widoku Google Street View na mapach Google co pozwala na natychmiastową i bezbłędną identyfikację miejsca wraz ze wskazówkami dojazdu.

Jak widać na powyższych przykładach mała powierzchnia, na której prowadzona jest dowolna działalność gospodarcza pozwala na realizację wirtualnego spaceru, który zawsze zwiększa zainteresowanie oraz przyciąga nowych klientów.

Zamawiając mini wirtualny spacer Matterport lub 3DVista otrzymujesz bezpłatną równoczesną publikację w serwisie Google Street View!

Używamy plików cookie na naszej stronie, aby zobaczyć, jak z niej korzystasz. Akceptując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas takich plików cookie.