Każdy system czy też oprogramowanie do tworzenia wirtualnych spacerów ma swoje niezaprzeczalne wady i zalety. Wybór technologii uzależniony jest od tego na jakich funkcjach czy też efektach nam zależy oraz od celu jakiemu ma służyć wirtualny spacer.
Ta sama przestrzeń - dwie różne technologie
Poniżej prezentujemy dwa zrealizowane przez nas wirtualne spacery jeden w technologii 3DVista drugi w technologii Matterport. Obydwa wirtualne spacery zostały zrealizowane w tej samej lokalizacji w tych samych pomieszczeniach dzięki czemu porównanie jest bardziej wiarygodne. Najlepiej przełączyć podgląd wirtualnych spacerów na tryb pełnoekranowy: 3DVISTA | MATTERPORT
Wirtualny spacer 3DVista
Wirtualny spacer Matterport
Wirtualny spacer 3Dvista został zrealizowany z wykorzystaniem zrobotyzowanej głowicy panoramicznej wyposażonej w profesjonalny aparat pełno-klatkowy co pozwoliło uzyskać rozdzielczość panoram 32000×16000 pikseli. Z kolei wirtualny spacer Matterport wykonano za pomocą kamery Matterport Pro2.
Nie trzeba być ekspertem żeby jednoznacznie stwierdzić, że wersja wirtualnego spaceru 3DVista daje znacznie lepszą jakość obrazu w zakresie rozdzielczości oraz dynamiki tonalnej. Nie wspominając o błędach zszywania panoram czy też rozmazanych plam na podłodze i suficie co jest znakiem rozpoznawczym Matterport.
Poniżej znajduje się zestawienie możliwości, na które pozwalają znajdujące się w naszej ofercie wirtualne spacery 3D Matterport oraz 3DVista.
* Maksymalna rozdzielczość panoram dla wirtualnego spaceru Matterport to 16K czyli 16384 x 8192 pikseli. W przypadku wirtualnego spaceru 3DVista nie ma limitów rozdzielczości. Wykonujemy panoramy sferyczne o rozdzielczości 32K czyli 32000 x 16000 pikseli.
Jaki rodzaj wirtualnego spaceru wybrać?
Na podstawie powyższego zestawienia należy zadać koleje pytania:
1. Czy zależy mi na modelu 3D i animowanych przejściach?
2. Czy efekt Matterport 3D to najlepsza forma prezentacji przestrzeni mojej firmy?
3. Czy efekty specjalne i dodatkowe treści multimedialne są ważne aby maksymalnie zaangażować klienta?
4. Jaka rozdzielczość panoram jest wystarczająca?
5. Czy wirtualny spacer ma być całkowicie spersonalizowany i dostosowany do księgi identyfikacji wizualnej mojej firmy?
6. Czy będę wnosić opłaty roczne za utrzymanie wirtualnego spaceru?
Jeśli odpowiedź na powyższe pytania jest niewystarczająca aby podjąć decyzję odnośnie wyboru wirtualnego spaceru zachęcamy do kontaktu. Wszystkie omówione tutaj przez nas technologie znajdują się w naszej ofercie wirtualnych spacerów. Dzięki temu, że wykorzystujemy do tworzenia wirtualnych spacerów wszystkie wiodące technologie nasze doradztwo w zakresie wyboru rodzaju wirtualnego spaceru jest całkowicie obiektywne i poparte dużym doświadczeniem.